Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vaanne1q/nieuw.officesupportparkstad.nl/applicatie/controller/frontend/paginaController.php on line 63

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vaanne1q/nieuw.officesupportparkstad.nl/applicatie/controller/frontend/paginaController.php on line 139

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vaanne1q/nieuw.officesupportparkstad.nl/applicatie/controller/frontend/paginaController.php on line 140

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vaanne1q/nieuw.officesupportparkstad.nl/applicatie/controller/frontend/paginaController.php on line 188
Virtual Assistant | Officesupport Parkstad

Hulp nodig van een virtual assistant

Zie je er tegenop om rapportages in Excel te maken? Of heb je geen tijd om aan voorraadbeheer te doen? Of stel je bepaalde werkzaamheden telkens uit?

Moet je wel eens vaker een spoedbestelling plaatsen omdat je bijvoorbeeld bepaalde onderdelen niet meer op voorraad hebt? En ben je daardoor ook in onzekerheid of andere onderdelen wel voldoende op voorraad zijn? Je hebt er de zin en de tijd niet voor om dit bij te houden. Daardoor heb je ook elke keer geen zekerheid of alles op tijd binnen is en je jouw eigen klant op tijd kunt helpen.

Wil je bepaalde cijfers verwerken in een rapportage in een spreadsheet, met de daarbij behorende grafieken? Maar je hebt de kennis niet om dit te maken en niet de tijd om dit te onderhouden? 

Hoe zou het zijn als je deze zorgen niet meer hebt? Als dit werk uit handen wordt genomen zodat jij hier niet elke keer aan hoeft te denken? En je er zeker van bent dat je op tijd gewaarschuwd wordt als je nieuwe voorraad moet bestellen? Of zelfs daar geen omkijken naar hebt en de bestellingen voor jou geplaatst worden? 

Of zie je direct de resultaten met grafieken. En je kunt deze direct sturen naar jouw klant of naar je collega’s. Zonder dat je hier zelf veel tijd aan hebt besteed. 
Ik kan jou hiermee helpen.

Annemarie Peters (technisch) Virtual Assistant
Annemarie Peters Virtual Assistant

Zijn de dagen te kort? En kan jij daarom hulp gebruiken bij het maken van rapportages (in een spreadsheet), voorraadbeheer of wil je bijvoorbeeld bepaalde documenten overhevelen naar een ander systeem? Dan kan ik hiermee helpen.

Ik kan spreadsheets voor je inrichten, maar kan ze ook onderhouden. Ben je van plan over te stappen naar een nieuw systeem waarmee je gaat werken en wil je graag dat bestaande data wordt overgeschreven dan kan ik daarvoor zorgen. Ik kan ook bepaalde grafieken overzetten naar een PowerPointpresentatie.

Andere opties zijn ook mogelijk en bespreekbaar. Voor financiële administratie ben je bij mij niet direct aan het juiste adres, maar alles buiten het financiële om dat met cijfers te maken heeft help ik je graag mee.

Dan kan jij je richten op je eigen expertise. Ik zorg er dan voor dat bijvoorbeeld de spreadsheets op tijd in jouw mailbox terug zijn, of als we samen in de cloud werken dit op de juiste locatie staat.

Waarmee kan ik jou helpen?

  • Voorraadbeheer in Excel
  • Voorraadbeheer in een ERP-systeem (bijvoorbeeld Oracle)
  • Rapportages maken in een spreadsheet
  • Rapportages (grafieken) plaatsen in een PowerPointpresenatie
  • Alle voorkomende data verwerken in een spreadsheet of een ERP-systeem
  • Het overtypen van gegevens
  • Andere werkzaamheden via spreadsheet buiten het financiële
  • Website-onderhoud
Grafieken in een spreadsheet
Grafieken

Hoe kan ik jou helpen

Heb je hulp nodig en wil je graag met mij samenwerken? Dan kunnen we een afspraak plannen en kunnen we bespreken waarmee ik jou ga helpen. Om alle afspraken goed door te spreken hebben we voornamelijk online contact. Dat kan via videobellen, telefonisch of via mail.  Als je liever hebt dat ik langskom dan is dit ook geen probleem.

We bespreken dan de werkzaamheden die jij wilt uitbesteden en hoeveel uur per week of maand ik dat doe. Voor het eerste uur betaal je 50 euro. Je betaalt alleen voor de werkzaamheden die ik uitvoer. Onderling contact (telefonisch, mail en videogesprekken) wordt niet in rekening gebracht. Bij gesprekken op locatie reken ik de kosten wel door, inclusief de reiskosten.

Ik werk voornamelijk vanuit huis. Dat heeft als voordeel dat je geen werkplek voor mij hoeft te regelen. Uiteraard is het altijd bespreekbaar dat ik op locatie kom werken.

Prijzen

Losse opdracht


Ben je van plan om eenmalig een opdracht aan mij uit te besteden of wil je kijken of de klik er is? Dan kan je een offerte aanvragen voor een vast uurtarief van 50 euro. Geef me dan aan wat je wensen zijn en ik zal hiervoor een gepaste offerte maken.

Abonnement


Heb je liever zekerheid, dan is een abonnement de juiste keuze.  Ik help je dan een aantal uur per maand dat we samen afspreken.

Minimaal aantal uur bij een abonnement is 5 uur. Je betaalt vooraf. Een abonnement geldt voor minimaal 6 maanden, waarvan de eerste maand proef is zodat we kennis kunnen maken.

Projectbasis


Heb je een eenmalig project waar je hulp bij nodig hebt? Dan is samenwerken op projectbasis de beste keuze. We bespreken dan het aantal uur wat nodig zal zijn en hiervoor maak ik een offerte. Vooraf betaal je de helft, de rest achteraf. DE prijs is afhankelijk van het aantal uur aan werkzaamheden.

Wie ben ik

Ik ben Annemarie Peters en ik heb naast het bouwen van webapplicaties ook administratieve ervaring. Voor een productiebedrijf in Heerlen heb ik me jarenlang beziggehouden met productiecijfers. De werkzaamheden waren hierin uiteenlopend. 

Zo heb ik week-, maand- en kwartaalrapportages over productiecijfers verwerkt in spreadsheets. Daarnaast verwerkte ik diverse productierapportages in een PowerPointpresentatie. Dit was zowel in grafiekvorm al bijbehorende uitleg in tekst.

Verder deed ik ook het voorraadbeheer en plaatste ik met de kennis van beschikbare voorraad bestellingen bij de leveranciers. 

Ik werk graag met cijfers. Statistieken vind ik bijvoorbeeld geweldig om bij te houden. Hier kan ik me dan ook uren in verdiepen.

Annemarie werkt achter computer
Werken vanuit thuis
  • Logo Officesupport Parkstad
  • Locatie: Kerkrade
  • KVK-Nummer: 73467782
  • Telefoon: +31(0)638465589
  • Begrippen